12 Eylül 2015 Cumartesi

Sürgün Kitap Yorumu

Merhaba! 

İlk blog yazımı paylaşıyorum ve bunun için gerçekten heyecanlıyım :) 

İlk kitap yorumum hem güncel hem benim sevdiğim bir kitapla yapmak istedim, bu yüzden en son okuduğum kitap olan Sürgün'ü seçtim :) 

Sürgün, ana karakterimiz Alenna'nın yaşamını özetleyerek başlıyor, sonrasında adaya düşmesiyle devam ediyor. Orada birkaç arkadaş ediniyor, ada yaşamını, düşmanları, görevleri, saldırıları öğreniyor.



Kitapta olaylar bence sıralama olarak, anlatım olarak, karakterlerin üzerinde bıraktığı etki olarak gayet güzel işlenmişti. Bazı şeyler olmasaydı, Alenna zorlukları ve gerçeği görmeseydi bence sonradan güçlü kalamazdı.

Kitap genel olarak akıcıydı, anlatımdan sıkıldığım hiçbir yer olmadı. Karakterlerde de genel olarak tutarsızlık yoktu, herkes neyse oydu. Çok hızlı değişen duygular falan da yoktu. Sadece, gizli kalması, arada unutmamız gereken şeylerim üzerinde fazla durmuştu sanki yazar. Kullandığı kelimelerden dolayı, aslında sona sakladığı olayı ben çok önceden tahmin ettim. Tamam, tahminimin yarısı doğru çıktı ama yine de tahmin ettim.

Sonuyla iligili yine de pek içime sinmeyen noktalar oldu ama seri olan kitaplarda hep böyle olmaz mı zaten? 

Bu arada, kitaptaki yazı puntosu Pegasus Yayınları'ndan alıştığımız puntoya göre küçük ve sayfaları gayet kaliteli :)

Eğer benim gibi distopya türünü seviyorsanız bence bu kitabı da mutlaka seversiniz ^^

Herkese iyi günler! ☺

-B

                                                                   
                                                           Kitabımız da bu :)


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder