19 Eylül 2015 Cumartesi

İki Hayat Arasında Yorumu

Merhaba :)

İki Hayat Arasında son bitirdiğim kitap. Her şeyden önce, kitaba bayıldığımı söylemek istiyorum :D


Konu hakkında fikriniz olması için tanıtım bültenindeki yazıyı paylaşıyorum:



Mükemmel hayat mı? 
Yoksa mükemmel aşk mı? 
Sen seç. Sabine herkes gibi değildi. Kendini bildi bileli, iki hayatı vardı. Her yirmi dört saate bir Değişim geçiriyor ve her günü iki kere yaşıyordu.  
 
Mükemmel Hayat. Wellesley'de, Sabine istediği her şeye sahipti: cazibeli arkadaşlar, şık kıyafetler, başarılı bir okul yaşamı, herkesin birlikte olmak istediği bir sevgili ve göz kamaştırıcı bir gelecek...  
Mükemmel Aşk. Roxbury'de Sabine'in bambaşka bir hayatı vardı: maddi zorluklar çeken bir aile, serseri arkadaşlar ve sırrı ortaya çıktığında başına gelen korkunç olaylar… Ama sonra Ethan'la tanıştı. Yakışıklı ve ilgi çekiciydi; üstelik Sabine, daha önce hiç kimse için böyle şeyler hissetmemişti. 
Tüm istediği tek bir hayat yaşamak olan Sabine, bu nihayet mümkün gibi göründüğünde, amacına ulaşmak için bir dizi tehlikeli deney yapmaya başlamıştı. Ama kendisine inanan tek adamı ve geri kalan her şeyi riske atmayı göze alabilecek miydi?

Kitap 320 sayfaydı ve inanılmaz akıcıydı. Bitirmem sadece bir buçuk günümü aldı, hatta belki o kadar bile değil.

Kitabı ana karakterimiz Sabine'in ağzından yazılmış.


Kitap, Sabine'in kolunu kırması ve bu şekilde bazı şeyleri fark etmesiyle başlıyor. Bu 'bazı şeyler'in devamlı olup olmayacağını görmek isteyen Sabine, pek de hoş olmayan şeyler deniyor ve bu, ailesi tarafından fark ediliyor. Sabine her şeyi açıklamaya çalıştığında işler değişiyor, bambaşka bir boyut alıyor.


Sabine, bir hayatını rahatça sürerken diğerinde zorlanıyor, sürekli planlar yapıyor ve Ethan'la tanışıyor. Ben şahsen Ethan karakterine bayıldım! :D


Sabine, Ethan'a gerçekleri açıklamaya çalışıyor ve kitabın gelişme bölümü bunun üzerine. Sonuç bölümü ise en güzel kısmıydı bence yani son elli sayfa falan. Ethan'la ilgili bilmediğim şeyleri öğrendim, biraz şok yaşadım, biraz (!) korktum ama o son üç sayfada mutluluktan öldüm :D


Bence mutlaka okumanız gereken, çok güzel bir kitap :)


                     
                                                         Kitabımız da bu :)

Herkese iyi günler! :)

-B

1 yorum :

  1. bu kitabı okuduğum zaman yaşadığı herşeyi bende hissettim. kesinlikle okunması gereken bir kitap.Farklı olmuş

    YanıtlaSil